ພະແນກລະບົບບໍລິການດິຈິຕອນ: Difference between revisions
(ໜ້າໃໝ່: == '''ພະແນກລະບົບບໍລິການດິຈິຕອນ''' == ພະແນກລະບົບບໍລິການດິຈິຕອນ ມີພະນັກງານ 6 ທ່ານ ມີລະບົບບໍລິການ 6 ລະບົບຄື ບໍລິການ Gweb ບໍລິການ Gchat ບໍລິການ Laopedia ບໍລິການ Gov-x ບໍລິການ E vote <span lang="th" dir="ltr">พาสาไทย</span>...) |
No edit summary |
||
ແຖວ 4: | ແຖວ 4: | ||
ມີລະບົບບໍລິການ 6 ລະບົບຄື | ມີລະບົບບໍລິການ 6 ລະບົບຄື | ||
ບໍລິການ Gweb | [[ກະຊວງ ເຕັກໂນໂລຊີ ແລະ ການສື່ສານ|ບໍລິການ Gweb]] | ||
ບໍລິການ Gchat | ບໍລິການ Gchat |
ລຸ້ນແກ້ໄຂເກົ່າເມື່ອ 07:27, 4 ມີນາ 2024
ພະແນກລະບົບບໍລິການດິຈິຕອນ
ພະແນກລະບົບບໍລິການດິຈິຕອນ ມີພະນັກງານ 6 ທ່ານ
ມີລະບົບບໍລິການ 6 ລະບົບຄື
ບໍລິການ Gchat
ບໍລິການ Laopedia
ບໍລິການ Gov-x
ບໍລິການ E vote
พาสาไทย
ບໍລິການ Gweb ມີຜູ້ໃຊ້ທັງໝົດ 50 ພາກສ່ວນ
ໜ້າທີ່ຂອງ ພະແນກລະບົບບໍລິການດິຈິຕອນ (Digital Service Division)
· ຄຸ້ມຄອງ, ຮ່ວມມື ແລະ ຊຸກຍູ້ ສົ່ງເສີມ-ພາກສ່ວວນຕ່າງໆ ໃນການສ້າງ, ພັດທະນາ ແລະ ສົ່ງເສີມການນຳໃຊ້ ບໍລິການດິຈິຕອນ (G2B) ເປັນຕົ້ນ: Digital Certification, E-License, Digital Money, E-Commerce, E-Payment, Digital Agriculture, E-Logistic, E-Tourism ແລະ e-Services ອື່ນໆ;
· ຄຸ້ມຄອງ, ຮ່ວມມື ແລະ ຊຸກຍູ້ ສົ່ງເສີມ-ພາກສ່ວນຕ່າງໆ ໃນການສ້າງ, ພັດທະນາ ແລະ ສົ່ງເສີມການນຳໃຊ້ ບໍລິການລັດດິຈິຕອນ (G2B) ເປັນຕົ້ນ: Digital Education, Digital Health, Digital Disaster, E-Statistic, E-Welfare, E-Justic ແລະ e-Services ອື່ນໆ;
· ຄົ້ນຄວ້າ, ພັດທະນາ ແລະ ກຳນົດໂຄງສ້າງລວມ ລະບົບບໍລິການລັດດິຈິຕອນ (Digital Services Plaform);
· ຄົ້ນຄວ້າ, ກຳນົດມາດຕະຖານ, ອອກແບບ ແລະ ພັດທະນາແພຣດຟອມ ເວັບໄຊພາກລັດ (G-Web Platform), ເວັບໄຊຂອງກະຊວງ, ຂອງສູນ ແລະ ຕາມການສະເໜີຂອງ ອົງການຈັດຕັ້ງພັກ-ລັດ ແລະ ພາກສ່ວນອື່ນ;
· ຄົ້ນຄວ້າ, ອອກແບບ, ພັດທະນາ ແລະ ຄຸ້ມຄອງ ລະບົບສື່ສານພາກລັດ (Government Chatting – G-Chat), ແລະ ລະບົບສື່ສານບໍລິການປະຊາຊົນ (Lao Chat);
· ຄົ້ນຄວ້າ, ອອກແບບ, ພັດທະນາ ແລະ ຄຸ້ມຄອງ ຟ້ອນພາສາລາວ ແລະ ເຕັກໂນໂລຊີກ່ຽວຂ້ອງກັບອັກສອນລາວ;
· ໃຫ້ຄຳປຶກສາ, ແນະນຳ ແລະ ຕິດຕາມການນຳໃຊ້ ລະບົບບໍລິການດິຈິຕອນ ໃຫ້ແກ່ບັນດາຫ້ອງການລັດ ແລະ ສັງຄົມ;
· ປະຕິບັດໜ້າທີ່ ແລະ ນຳໃຊ້ສິດອື່ນໆ ຕາມການມອບໝາຍຂອງຄະນະສູນ.