ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ: Difference between revisions

ຈາກ Laopedia
No edit summary
(Protected "ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ"([ດັດແກ້=ສະເພາະຜູ້ໃຊ້ທີ່ລົງທະບຽນ] (ບໍ່ມີກຳນົດ)[ຍ້າຍ=ສະເພາະຜູ້ໃຊ້ທີ່ລົງທະບຽນ] (ບໍ່ມີກຳນົດ)))
(ບໍ່​ມີ​ຄວາມ​ແຕກ​ຕ່າງ​)

ລຸ້ນແກ້ໄຂເກົ່າເມື່ອ 03:34, 4 ກຸມພາ 2024

ທີ່ຕັ້ງ ແລະ ພາລະບົດບາດ

ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ຂຽນເປັນຕົວອັກສອນຫຍໍ້ວ່າ “ສສກ” ແມ່ນກົງຈັກການຈັດຕັ້ງໜຶ່ງ ຂອງລັດຖະບານ, ມີພາລະບົດບາດເປັນເສນາທິການໃຫ້ ແກ່ລັດຖະບານ ແລະ ຄຸ້ມຄອງມະຫາພາກກ່ຽວກັບ ວຽກຽກ ານສຶກ ສາ, ການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ ແລະ ວຽກງານກິລາ-ກາຍຍະວົ້າ ໃນຂອບເຂດທົ່ວຍແທດ, ເປັນໃຈກາງໃນການພັດທະນາຊັບພະຍາກອນມະນຸດ ຕາມສາມລັກສນະ ແລະ ຫໍຫຼັກມູນ ຂອງການສຶກສາ ແຫ່ງຊາດ.

ໜ້າທີ່ ແລະ ຂອບເຂດສິດ

ໜ້າທີ່ ຂອງກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ

1. ປະຕິບັດລັດຖະທຳມະນູນ, ກົດໝາຍ ແລະ ມະຕິຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ, ລັດຖະມົນ ຂອyman ເລັດ ແລະ ມະຕິຂອງລັດຖະບານ;

2. ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ຫັນເອົາແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ, ຍຸດທະສາດ, ແຜນການ ແລະ ມະຕິຕົກລົງ ຂອງ ລັດຖະບານກ່ຽວກັບວຽກງານການສຶກສາ, ວິ ທະຍາສາດ ແລະ ກິລາ ມາເປັນແຜນຍຸດທະສາດ, ແຜນການ, ແຜນງານ ແລະ ໂຄງການລະອຽດ ຂອງຕົນ ພ້ອມທິ ງຮັບຜິດຊອບໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໃຫ້ໄດ້ຮັບຜົນດີ ແລະ ປະກົດຜົນເປັນຈິງ;

3. ຄົ້ນຄວ້າສ້າງ, ປັບປຸງກົດໝາຍ ແລະ ນິຕິກຳລຸ່ມກົດໝາຍ ຂອງຂະແໜງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ,

4. ກຳນົດຂອບວຸດທິການສຶກສາແຫ່ງຊາດ ແລະ ມາດຕະຖານຄຸນນະພາບການສຶກສາທຸກຂຶ້ນ ແລະ ທຸກ ສາຍ ໃຫ້ເທົ່າທຽມກັບມາດຕະຖານ ຂ ອາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ;

5. ໂຄສະນາ, ເຜີຍແກະໂຍບາຍ, ກົດໝາຍ, ນິຕິກຳລຸ່ມກົດໝາຍ, ແຜນຍຸດທະສາດ, αυτης αυγου ແລະ ໂຄງການພັດທະນາການສຶກສາ, ວິທະຍາສາດ ແລະ ກິລ

6. ຊີ້ນໍາ, ສຸກຍູ້ ແລະ ສົ່ງເສີມ ການສຶກສາກ່ອນໄວຮຽນ ເພື່ອ ໃຫ້ເດັກໄດ້ຮັບການເບິ່ງແຍງດູແລ ທາງດ້ານ ໂພຊະນາການ ແລະ ສຸຂະພາບ ໃຫ້ມີການຂະຫຍາຍຕົວ ທາງດ້ານຮ່າງກາຍ ແລະ ມັນສະໝອງ ເພື່ອກຽມ ຄວາມພ້ອມເຂົ້າຮຽນໃນຊ ັ ້ນປະຖົມສຶກສາ

7. ຊີ້ນຳ ຊຸກຍູ້ ແລະ ສົ່ງເສີມ ການສຶກສາຍສາມັນ ເພື່ອພັດທະນາຜູ້ຮຽນ ໃຫ້ມີການຂະຫຍາຍຕົວ ຮອບດ້ານ ທາງດ້ານຮ່າງການ ຈິດໃຈ ແລະ ສະຕິບັນຍາ, ມີຄວາມຮູ້ພື້ນຖານ ທາງດ້ານວິທະຍາສາດທຳມະຊາດ

ສັງຄົມ ແລະ ວິຊາຊີບ;

8 ຊີ້ນຳ, ສຸກຍູ້, ຈຶ່ງເຮົມ ແລະ ຄຸ້ມຄອງວຽກງານ ການບົລາງຄວາມຮູ້ໜັງສື, ການບຳລຸງຍົກລະດັບ ເພື່ອປະຕິບັດແຜນການສຶກສໝາກບັງຄັບ ລະ ຝຶກອົບຮົມວິຊາຊີບຂັ້ນພື້ນຖານ ໃຫ້ແກ່ກຸ່ມເປົ້າໝາຍ ຂອງ ການສຶກສານອກໂຮງຮຽນ ພ້ອມທັງສົ່ງເສ ີມການຮຽນຕະຫຼອດຊີວິດ

9. ຊີ້ນຳ, ຊຸກຍູ້, ສົ່ງເສີມ ແລະ ຄຸ້ມຄອງ ວງຫຼານອາຊີວະສຶກສາ ເພື່ອຢ່າງ ແລະ ພັດທະນາຮຽນ ໃຫ້ມີ ວິຊາຊິບ, ວິຊາສະເພາະ ແລະ ເປັນນັກວິຊາການ ແນໃສ່ຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການ ຂອງຕະຫຼາດແຮງງານ ແລະ ການພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ໃນແຕ່ລະໂ

10. ຊີ້ນຳ ຕ, ສົ່ງເມ ແລະ ຄຸ້ມຄອງ ວຽກງານການສຶກສາຊັ້ນສູງ ເພື່ອຄຸ້ມຄອງການຮຽນ-ການສອນ, ການທົດລອງ, ການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ, ການບໍລິການວິຊາການ, ການພັດທະນາເຕ ັກໂນໂລຊີ, ນະວັດຕະກຳ ແລະ ຊັບສິນທາງປັນຍາ, ກາພໍ່ສ້າງນິກວິຊາການ, ນັກຊ່ຽວຊານລະດັບສູງ, ນັກຄົ້ນຄວ້າ, ນັກວິທະຍາສາດ ແນໃສ່ຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງຈີນກາພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມແຫ່ງຊາດ ແລະ ເຊື່ອມໂຍງກັບ ພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ,

11. ຊີ້ນຳ ຊຸກຍູ້ ແລະ ສິ່ງເສີມ ວຽກງານພະ ແລະ ສິລະປະສຶກສາ ໃນໂຮງຮຽນ ແລະ ກິລາ-ກາຍະກຳ 01 ມວນຊົນ ໃຫ້ທົ່ວປວງຊົນມີຄວາມສົນໃຈໃນການຝຶກຂອບ ແລະ ອອກກຳລັງກາຍ ໂດຍຕິດພັນກັບການ ດໍາລົງຊົ່ວດ, ສ້າງຄວາມສາມກຄີ ແລະ ຄວາມມ່ວນຊື່ນ ເພື່ອເສີມສ້າງສຸຂະພາບ ທາງດ້ານຮ່າງກາຍ ແລະ ຈິດໃຈ ໃຫ້ແຂງແຮງ,

ຣາຊົນ ເພື່ອເຂົ້າຮ່ວມແຂ່ງຂັນໃນພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ

13. ຄຸ້ມຄອງບັນດາ ມະຫາວິທະຍາໄລ, ສະ ຖາບັນ ວິທະຍາໄລ, ສູນ ໂຮງຮຽນ ແລະ ສະໜາມກິລາ ຕາມລະບຽບການ,

14. ຊຸກຍູ້, ສົ່ງເສີມ, ປະສານານ, ຕິດຕາມ ແລະ ປະເມີນຜົນ ວຽ ການກໍ່ສ້າງ, ພັດທະນາຄູ ແລະ ບຸກຄະລາກອນ ຂອງຂະແໜງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ແລະ ການພັດທະນາຊັບພະຍາກອນມະນຸດ ຂອງ ບັນດາຂະແໜງການຕ່າງໆ ໃຫ້ໄປຕາມແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ໃນແຕ່ລະໄລຍະ

15. ສ້າງ ແລະ ພັດທະນາ ຫຼັກສູດ, ອຸປະກອນ, ສຶການຮຽນ-ການສອນ ແລະ ສິ່ງອຳນວຍຄວາມສະດວກ ຕ່າງໆ ເພື່ອຮັບໃຊ້ວຽກງານການສຶກສາ, ວິທະຍາສນາ ແລະ ກິລາ;

16. ຄົ້ນຄວ້າ, ວິໄຈ ດ້ານວິທະຍາສາດ, ເຕັກໂນໂລຊີ ແລະ ຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ການສຶກສາ ແລະ ກິລາ ເພື່ອ ໃຫ້ສອດຄ່ອງກັບການຂະຫຍາຍຕົວ ຂອງການພັດທະນາການສຶກສາ ແລະ ກິລາແຫ່ງຊາດ, ພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ

17. ຊຸກຍູ້, ສົ່ງເສີມ, ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພັດທະນາຫຼັກສູດ ກ່ຽວກັບວຽກງນການບໍລິຫານ-ຄຸ້ມຄອງ ແລະ ຝຶກອົບຮົມ ໃຫ້ແກ່ຜູ້ບໍລິຫານ ພາຍໃນຂະແໜງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ແລະ ຂະແໜງການຄົ້ນ ທັງມາກ

ລັດ ແລະ ເອກະຊົນ ພ້ອມທັງ ຕິດຕາມ ແລະ ປະເມີນຜົນ ໃນແຕ່ລະໄລຍະ, 18. ສ້າງ ແລະ ປັບປຸງ ກົງຈັກການຈັດຕັ້ງ, ກຳນົດພາລະບົດບາດ, ໜ້າທີ່, ຂອບເຂດສິດ ແລະ ກຳນົດ

ຕຳແໜ່ງງານ ຂອງພະນັກງານ-ລັດຖະກອນ ນັບແຕ່ຂຶ້ນສູນກາງ ລົງຮອດທ້ອງຖິ່ນ ຕາມການແບ່ງຂັ້ນຄຸ້ມຄອງ:

19. ຄຸ້ມຄອງ ສ້າງແຜນ ບຳລຸງ, ກໍ່ສ້າງ, ບັນຈຸ, ສັບໂອນ, ຕິດຕາມ ແລະ ປະເມີນຜົນງານ ຂອງພະນັກງານ ລັດຖະກອນ ລວມທັງການສົ່ງເຮົມບົດບາດ ຍິງ-ຊາຍ, ການປະຕິບັດນະໂຍບາຍ, ຍ້ອງຍໍ ແລະ ວິໄນ ຕໍ່ພະນັກງານ- ລັດຖະກອນ ຂອງຂະແໜງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ຕາມລະບຽບການທີ່ກຳນົດໄວ້

20. ຄຸ້ມຄອງ, ບໍລິຫານການເງິນ, ຊຸບສິນ ແລະ ເອກະສານທາງລັດຖະການ ພ້ອມທັງຂື້ນແພກງົບປະມານ ສະຫຼຸບ ແລະ ລາຍງານ ເປັນແຕ່ລະໄລຍະ,

21. ຄຸ້ມຄອງ ຊຸກຍູ້, ສົ່ງເສີມ, ຢັ້ງຢືນຜົນງານ, ຫົວຄິດປະດິດສ້າງ ແລະ ພອນສະຫວັນ ຂອງນັກຮຽນຮູ້ ປັນຍາຊົນ, ນັກວິທະຍາສາດ ແລະ ນັກຄົ້ນຄວ້າ ທາງດ້ານວິທະຍາສາດ ແລະ ຄວາມປອດໄພຕໍາສຶກ ໂນໂລຊີ ຊີວະພາບ ແລະ ລັງສີ-ນິວເຄຼຍ ຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ. ພ້ອມທັງ ໂຄສະນາເຜີຍແຜ່, ສ້າງຈິດສໍານຶກ ແລະ ສ້າງຄວາມສົນໃຈ ໃຫ້ແກ່ສັງຄົມ ເຫັນໄດ້ເຖິງຄວາມສໍາຄັນ ຂອງວຽກງານວິທະຍາສາດ ແລະ ຄວາມ ປອດໄພດ້ານເຕັກໂນໂລຊີຊີວະພາບ ແລະ ລົງ-ນິວເες

22. (ມຄອງ, ຊຸກຍູ້ ແລະ ສົ່ງເສີມ ການນຳໃຊ້ກອງທຶນຄົ້ນຄວ້າພັດທະນາວິທະຍາສາດ ແລະ ເຕັກໂນໂລຊ ສັງລວມ ແລະ ຄັດເລືອກຫົວຂໍ້ການຄົ້ນຄວ້າ ວິທະຍາສາດ ໃນທຸກຂົງເຂດວຽກງານ ທັງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ ພ້ອມທັງ ເປັນຈຸດປະສານງານ ຂອງ ສປປ ລາວ ໃນຂົງເຂດວຽກງານການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ ກັບພາກພື້ນ

23. ຄົ້ນຄວ້າ ສ້າງ ແລະ ພັດທະນາ ຫຼັກສູດ, ສຶການຮຽນ-ການສອນ, ຄົ້ນຄວ້າ ນະໂຍບາຍ ແລະ ຫຼັກການໃນການນໍາໃຊ້ຫຼັກພາສາລາວ, ຄົ້ນຄວ້າ-ວິໄຈ ວິທະຍາສາດ ໃນທຸກຂົງເຂດວຽກງານ ທັງແກ ລົດ ແລະ ເອກະຊົນ, ໃຫ້ບໍລິການທາງດ້ານວິຊາການ ແລະ ສະໜອງຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ກ່ຽວກັບວຽກງານວິທະຍາສາດ ແລະ ນະວັດຕະກຳ, ພ້ອມທັງ ຈັດຕັ້ງການຝຶກອົບຮົມ ໃຫ້ແກ່ພະນັກງນ-ລັດຖະກອນ, ນັກຄົ້ນຄວ້າ ແລະ

ນັກວິຊາການ ໃຫ້ມີຄວາມຮູ້ ແລະ ຄວາມສາມາດ ສະເພາະດ້ານ;

24. ພົວພັນ, ຮ່ວມມື, ປະສານງານ ແລະ ແລກປ່ຽນບົດຮຽນ ກັບຕ່າງປະເທດ, ພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ ກ່ຽວກັບວຽກງານການສຶກສາ, ວິທະຍາເກດ ແລະ ກິລາ

25. ຊີ້ນຳ, ຊຸກຍູ້, ຕິດຕາມ, ກວດກາ, ກວດການ ແລະ ປະເມີນຜົນ ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ກົດໝາຍ, ນິຕິກຳລຸ່ມກົດໝາຍ, ແຜນຍຸດທະສາດ, ແຜນຽມ, ແຜນການ, ໂຄງການ ແລະ ບັນດາກິດຈະກຳ ຂອງກະຊວງ ສຶກສາທິການ ແລະ ກິfat

26. ປະຕິບັດໜ້າທີ່ໄດ້ກຳນົດໄວ້ໃນກົດໝາຍ, ລະບຽບການ ແລະ ຕາມການມອບໝາຍ ຂອງລັດຖະບານ

ຂອບເຂດສິດ ຂອງກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ

1. ສະເໜີລັດຖະບານພິຈາລະນາຮັບຮອງ ນະໂຍບາຍ, ແຜນຍຸດທະສາດ, ດຳລັດ, ໂຄງການ ແລະ ແຜນ ພັດທະນາ ຂອງຂະແໜງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລ

2. ສະໜີລັດຖະບານພິຈາລະນາຮັບຮອງ ການປັບປຸງກົງຈັກການຈັດຕັ້ງ, ການກຳນົດຕຳແໜ່ງງານ, ການ ບັນຈຸ, ສັບຊ້ອນ ແລະ ຈັດວາງບຸກຄະລາກອນ ຂອງ ຂະແໜູກສຶກສາທິການ ແລະ ກິລກ,

3. ສະເໜີລັດຖະບານພິຈາລະນາ ຂະນຸມັດ ການຈັດຕັ້ງການແຂ່ງຂັນດ້ານການສຶກສາ, ວິທະຍາສາດ ແລະ ກິລາ ລະດັບຊາດ, ພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ

4. ງົບປະມານ, ສ້າງແກລາຍຮັບ-ລາຍຈ່າຍ ແລະ ເກແກ້ງົບປະມານ ຂອງກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ;

5. ອອກຂໍ້ຕົກລົງ, ຄໍາສົ່ງ ຄໍາແນະນໍາ ແລະ ແຈ້ງການ ກ່ຽວກັບວຽກງານຂະແໜງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ, ພ້ອມທັງສົ່ງ ໂຈະ, ຍົກເລີກ ແລະ ລຶບລ້າງ ນິຕິກຳ ທີ່ຂັດກັບ ກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ,

6. ອະນຸມັດ ແລະ ຮັບຂອງ ຫຼັກສູດການສຶກສາ, ການຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ ແລະ ກິລາ ລະດັບຕ່າງໆ ຕາມ ກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ ທີ່ກຳນົດ;

7. ຄົ້ນຄວ້າ, ປະກອບຄຳເຫັນ ແລະ ອະນຸມັດ ກ່ຽວກັບການລົງທຶນພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ດ້ານການ ສຶກສາ, ວິທະຍາສາດ ແລະ ກິລາ ບົນພື້ນຖານກົດໝາຍ, ຂໍ້ກຳນົດ ແລະ ລະບຽບການ ທີ່ລັດຖະບານປະກາດໃຊ້

8. ອະນຸມັດຈັດການແຂ່ງຂັນດ້ານ ວິທະຍາສາດ, ວິຊາການ, ການຄົ້ນຄວ້າວິໄຈ, ເຕັກໂນໂລຊີ, ນະວັດຕະກົ່າ ແລະ ອື່ນໆ ກ່ຽວກັບການສຶກສາ, ວິທະຍາສາດ ແລະ ກິລາ ພາຍໃນປະເທດ;

9. ຂະນຸມັດ ກົງຈັກການຈັດຕັ້ງ, ກຳນົດພາະບົດບາດ, ໜ້າທີ່, ຂອບເຂດສິດ ພ້ອມທັງ ບັນຈຸ, ສັບຊ້ອນ,

ແຕ່ງຕັ້ງ, ຍົກຍ້າຍ ຫຼື ປົດຕຳແໜ່ງ ພະນັກງານ-ລັດຖະກອນ ທີ່ຂຶ້ນກັບກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ນັບແຕ່

ຂຶ້ນສູນກາງ ລົງຮອດທ້ອງຖິ່ນ ຕາມການແບ່ງຂັ້ນຄຸ້ມຄອງ

10. ອອກໃບຂນຸຍາດທາງດ້ານວິຊາການ ໃຫ້ແກ່ບຸກຄົນ, ນິຕິບຸກຄົນ ແລະ ການຈັດຕັ້ງ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບ ວຽກງານວິທະຍາສາດ ແລະ ນະວັດຕະກໍາ ຕາມການສະເໜີຂອງພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;

11. ອອກໜັງສືຢັ້ງຢືນ, ມອບທມມມະຍົດ, ໃບຍ້ອງ ແລະ ໃຫ້ປ່ານັດລາງວັນແກ່ ບຸກຄົນ, ນັກວິທະຍາສາ ນັກຄົ້ນຄວ່າ ແລະ ການຈັດຕັ້ງທີ່ມີຜົນງານດີເດັ່ນ ໃນການຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພັດທະນາວິທະຍາສາດ ແລະ ນະວັດຕະກົ່າ ຕາມລະບຽບການ ທີ່ກຳນົດ

12. ຊີ້ນຳ, ຄຸ້ມຄອງຕາມສາຍຕັ້ງ ທາງດ້ານ ເຕັກນິກ ແລະ ວິຊາການ ໂດຍມີການແບ່ງຂຶ້ນຄຸ້ມຄອງ, ແຕ່ງ ຄວາມຮັບຜິດຊອບ ແລະ ສິດຕົກລົງບັນຫາ ໃຫ້ອົງການປົກຄອງທ້ອງຖິ່ນຢ່າງລະອຽດ:

13. ຮຽກໂຮມ ພະນັກງານນຳພາ-ຄຸ້ມຄອງ ແລະ ນັກວິຊາການ ຂອງຂະແໜງການສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ເຂົ້າຮ່ວມປະຊຸມ ຫຼື ລາຍງານສ່ອງແສງວຽກເພີແຕ່ລະໄລ

14. ຂະນຸມັດໃຫ້ ຫ້ອງການ, ບັນດາກົມ, ສະຖາບັນ, ສູນ ຈັດກອງປະຊຸມ ຫຼື ຝຶກ,ຂັ້ມ ຫຼື ສຳມະນາ ທາງວິຊາການ

15. ຄຸ້ມຄອງ, ຕິດຕາມ ແລະ ກວດກາ ການນຳໃຊ້ງົບປະມານ ໃນຂະແໜງານສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ໃຫ້ໄປຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ,

16. ພົວພັນ, ຮ່ວມມື, ເຊັນສັນຍາ, ຂະນຸສັນຍາ, ຮັບເອົາການຊ່ວຍເຫຼືອ, ການລົງໜ້າກພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ເພື່ອພັດທະນາວຽກງານການສຶກສາ, ວິກະຍາລາດ ແລະ ກິລາ ແລະ ວຽກງານອື່ນໆ ຕາມການມອບ ໝາຍ ຫຼື ຕາມການຕົກລົງ ຂອງລັດຖະບານ ບົນພື້ນຖານກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ ທີ່ກຳນົດໄວ້,

17. ປະຕິບັດສິດອື່ນ ຕາມທີ່ໄດ້ກຳນົດໄວ້ໃນກົດໝາຍ, ລະບຽບການ ແລະ ຕາມການມອບໝາຍ ຂອງ

ໂຄງປະກອບການຈັດຕັ້ງ

2. ກົມຈັດຕັ້ງ ແລະ ພະນັກງານ,

3. ກົມກວດກ

4. ກົມກນງິນ:

5. Fusunu

6. ກົມຮ່ວມມືກັບຕ່າງປະເon;

7. ກົມປະກັນຄຸນນະພາບການສຶກສາ;

8.ກົມການສຶກສາກ່ອນໄວຮຽນ,

9. ກົມສາມັນສຶກສາ

10. ກົມອາຊີວະສຶກສາ

11. ກົມການສຶກສາຊັ້ນສູງ

12. ກົມການສຶກສານອກໂຮງຮຽນ

13. ກົມສິ່ງທຸ

14. ກົມກິດຈະການນັກສຶກສາ

15. ກົມກິລາມວນຊົນ, ພະລະ ແລະ ສິລະປະສຶກສາ,

16. ກົມກິລາລະດັບສູງ

17. ກົມຄຸ້ມຄອງວິທະຍາສາດ;

18. ຫ້ອງການສະພາວິທະຍາສາດແຫ່ງຊາດ;

19. ສະຖາບັນຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດການສຶກສາ,

20. ສະຖາບັນພັດທະນາການບໍລິ ຫານການສຶກສາ

21. ສະຖາບັນຄົ້ນຄວ້າວິທະຍາສາດ ແລະ ນະວັດຕະກຳh

ນອກຈາກນີ້ຍັງມີ ມະຫາວິທະຍາໄລ, ສະ ຖາບັນ, ວິທະຍາໄລ, ສູນ, ໂຮງຮຽນ, ສະໜາມກິລາ, ສຳນຶກ ພົມສຶກສາ ແລະ ກິລາ ແລະ ຫົວໜ່ວຍວິສາຫະກິດຈຳນວນໜຶ່ງ ທີ່ຂຶ້ນກັບກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິ

ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ມີກົງຈັກການຈັດຕ ັ ່ງຕົນວິຊາການ ຂອງຕົນ ຢູ່ຂຶ້ນທ້ອງຖິ່ນ ຕາມ ເງື່ອນໄຂຕ ົວຈິງ ຢູ່ແຕ່ລະຂັ້ນ ຕາມການຕົກລົງ ຂອງອົງການປົກຄອງທ້ອງຖິ່ນ ໂດຍເອກະພາບກັບກະຊວງ ສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ ແລະ ກະຊວງພາຍໃນ.

ບຸກຄະລາກອນ ຂອງກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ

1. ລັດຖະມົນຕີກະຊວງ 01 ທ່ານ ຮັບຜິດຊອບຕໍ່ລັດຖະບານ, ນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ແລະ ຂອງຍົກ ລັດຖະມົນຕີ ຜູ້ຊີ້ນຳຂົງເຂດວຽກງານ ໃນການຄຸ້ມຄອງມະຫາພາກ ຕາມຂະແໜງການຕົນຮັບຜິດຊອບ ຊຶ່ງມີ ສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ ຕາມທີ່ໄດ້ກຳນົດໄວ້ໃນ ກົດໝາຍວ່າດ້ວຍ ລັດຖະບານ,

ໃນເວລາຕິດຂັດ ລັດຖະມົນຕີກະຊວງຕ້ອງມອບສິດ ໃຫ້ຮອງລັດຖະມົນຕີກະຊວງທ່ານໃດໜຶ່ງ ເປັນຜູ້ ຮັກສາການແທນ.

2. ຮອງລັດຖະມົນຕີກະຊວນວນໜຶ່ງ ຊ່ວຍລັດຖະມົນຕີກະຊວງ ໃນການຊີ້ນໍາວຽກງານ ຂອງຕົນ, ຮັບຜິດຊອບວຽກງານໃດໜຶ່ງ ຕາມການມອບໝາຍ ຂອງລັດຖະມົນຕີກະຊວງ

ຮອງລັດຖະມົນຕີເປັນຜູ້ຮັກສາການແທນ ໃນເວລາລັດຖະມົນຕີກະຊວງຕິດຂັດ

1. ຫົວໜ້າຫ້ອງການ, ຫົວໜ້າກົມ, ຫົວໜ້າອົງການລັດທຽບເທົ່າກົມ, ຮອງຫົວໜ້າຫ້ອງການ, ຮອງຫົວ ໜ້າກົມ, ຮອງຫົວໜ້າອົງການລັດທຽບາກົມ, ຫົວໜ້າພະແນກ, ຫົວໜ້າອົງການລັດທຽບເທົ່າພະແນກ, ຮອງຫົວໜ້າພະແນກ, ຮອງຫົວໜ້າອົງການລັດທຽບເທົ່າພະແນກ ແລະ ລັດຖະກອນວິຊາການຈໍານວນໜຶ່ງ ຕາມການກຳນົດຕຳແmiggu.

ການບັນຈຸ, ສັບຊ້ອນ, ແຕ່ງຕັ້ງ, ຍົກຍ້າຍ, ເລື່ອນຊັ້ນ-ເລື່ອນຂັ້ນ, ປະຕິບັດນະໂຍບາຍ ແລະ ວິໄນ ແມ່ນປະຕິບັດຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການທີ່ກຳນົດໄວ້