ພະແນກສົ່ງເສີມ ແລະ ພັດທະນາໄປສະນີ: Difference between revisions

ຈາກ Laopedia
(ໜ້າໃໝ່: == ທີ່ຕັ້ງ ແລະ ພາລະບົດບາດ == ພະແນກສົ່ງເສີມ ແລະ ພັດທະນາໄປສະນີ ຕົວອັກສອນຫຍໍ້ (ພສພ) ເປັນພາສາສາກົນ Division of Postal Promotion and Development (DPD) ແມ່ນພະແນກໜຶ່ງຢູ່ໃນໂຄງປະກອບການຈັດຕັ້ງຂອງກົມໄປສະນີ, ມີພາລະບົດ...)
 
No edit summary
 
(One intermediate revision by the same user not shown)
ແຖວ 4: ແຖວ 4:
== ໜ້າທີ່ ==
== ໜ້າທີ່ ==


# ພົວພັນຮ່ວມມື
# ພົວພັນຮ່ວມມືກັບອົງການສະຫະພາບໄປສະນີສາກົນ, ສະຫະພາບໄປສະນີອາຊີ-ປາຊີຟິກ, ໄປສະນີອາຊຽນ ແລະ ອົງການໄປສະນີບັນດາປະເທດໃນການພັດທະນາ ແລະ ສົ່ງເສີມວຽກງານໄປສະນີ;
# ເປັນໃຈກາງໃນການປະສານງານລະຫວ່າງຜູ້ປະກອບການໄປສະນີລາວ ແລະ ຜູ້ປະກອບການໄປສະນີຕ່າງປະເທດ ໃນການຮ່ວມມື ແລະ ພັດທະນາຂະແໜງການໄປສະນີ;
# ຊຸກຍູ້ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດພັນທະດ້ານໄປສະນີກັບສາກົນ ຂອງ ສປປ ລາວ;
# ຊຸກຍູ້ຜູ້ປະກອບການໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດພັນທະດ້ານໄປສະນີແບບທົ່ວເຖິງ;
# ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ສົ່ງເສີມການລົງທຶນໃນຂະແໜງການໄປສະນີ;
# ຂຸດຄົ້ນ ແລະ ພັດທະນາ ແລະ ຂະຫຍາຍຕະຫຼາດທີ່ຍັງບໍ່ທັນມີບໍລິການ ຢູ່ ພາຍໃນ ສປປ ລາວ;
# ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພັດທະນານະໂຍບາຍສົ່ງເສີມການລົງທຶນຂະຫຍາຍພື້ນຖານໂຄງລ່າງໄປສະນີໄປສູ່ເຂດຊົນນະບົດຫ່າງໄກສອກຫຼີກ;
# ຊຸກຍູ້, ສົ່ງເສີມອົງການຄຸ້ມຄອງຂອງລັດ, ພາກທຸລະກິດ. ການຄ້າ ແລະ ປະຊາຊົນ ນໍາໃຊ້ຕາໜ່າງໄປສະນີຢ່າງກວ້າງຂວາງ;
# ຝຶກອົບຮົມວຽກງານຄຸ້ມຄອງ, ວຽກງານເຕັກນິກວິຊາການໃຫ້ບັນດາອົງການຄຸ້ມຄອງ ແລະ ຜູ້ປະກອບການໄປສະນີ;
#
[[ໝວດ:ຂໍ້ມູນບັນດາອົງການຈັດຕັ້ງລັດ]]

Latest revision as of 03:55, 5 ມີນາ 2024

ທີ່ຕັ້ງ ແລະ ພາລະບົດບາດ

ພະແນກສົ່ງເສີມ ແລະ ພັດທະນາໄປສະນີ ຕົວອັກສອນຫຍໍ້ (ພສພ) ເປັນພາສາສາກົນ Division of Postal Promotion and Development (DPD) ແມ່ນພະແນກໜຶ່ງຢູ່ໃນໂຄງປະກອບການຈັດຕັ້ງຂອງກົມໄປສະນີ, ມີພາລະບົດບາດເປັນເສນາທິການໃຫ້ແກ່ກົມສົ່ງເສີມ ແລະ ພັດທະນາວຽກງານຂະແໜງການໄປສະນີໄປ.

ໜ້າທີ່

  1. ພົວພັນຮ່ວມມືກັບອົງການສະຫະພາບໄປສະນີສາກົນ, ສະຫະພາບໄປສະນີອາຊີ-ປາຊີຟິກ, ໄປສະນີອາຊຽນ ແລະ ອົງການໄປສະນີບັນດາປະເທດໃນການພັດທະນາ ແລະ ສົ່ງເສີມວຽກງານໄປສະນີ;
  2. ເປັນໃຈກາງໃນການປະສານງານລະຫວ່າງຜູ້ປະກອບການໄປສະນີລາວ ແລະ ຜູ້ປະກອບການໄປສະນີຕ່າງປະເທດ ໃນການຮ່ວມມື ແລະ ພັດທະນາຂະແໜງການໄປສະນີ;
  3. ຊຸກຍູ້ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດພັນທະດ້ານໄປສະນີກັບສາກົນ ຂອງ ສປປ ລາວ;
  4. ຊຸກຍູ້ຜູ້ປະກອບການໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດພັນທະດ້ານໄປສະນີແບບທົ່ວເຖິງ;
  5. ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ສົ່ງເສີມການລົງທຶນໃນຂະແໜງການໄປສະນີ;
  6. ຂຸດຄົ້ນ ແລະ ພັດທະນາ ແລະ ຂະຫຍາຍຕະຫຼາດທີ່ຍັງບໍ່ທັນມີບໍລິການ ຢູ່ ພາຍໃນ ສປປ ລາວ;
  7. ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພັດທະນານະໂຍບາຍສົ່ງເສີມການລົງທຶນຂະຫຍາຍພື້ນຖານໂຄງລ່າງໄປສະນີໄປສູ່ເຂດຊົນນະບົດຫ່າງໄກສອກຫຼີກ;
  8. ຊຸກຍູ້, ສົ່ງເສີມອົງການຄຸ້ມຄອງຂອງລັດ, ພາກທຸລະກິດ. ການຄ້າ ແລະ ປະຊາຊົນ ນໍາໃຊ້ຕາໜ່າງໄປສະນີຢ່າງກວ້າງຂວາງ;
  9. ຝຶກອົບຮົມວຽກງານຄຸ້ມຄອງ, ວຽກງານເຕັກນິກວິຊາການໃຫ້ບັນດາອົງການຄຸ້ມຄອງ ແລະ ຜູ້ປະກອບການໄປສະນີ;